onsdag, juli 04, 2012

Godmorgon!

Har nyss vaknat och packat eftersom jag åker till pappa :)
Har inte varit där på tre veckor nu för det har varit mammas tur att ha oss på midsommar :)
Är egentligen där varannan vecka :)
 
Idag händer det väl inget speciellt förutom att jag ska ringa och prata med mormor om vi kan åka till hennes kusin och kolla på en husvagn som vi kanske ska låna till ridlägret :)
Jag hoppas att den är i ett fint skick och inte gammal och ful för då tar jag hellre tältvagnen! :)

Föresten har nog också bestämt mig för vilket gymnasium jag ska gå på :) (Det kanske är lite tidigt men man ska väl va ute i tid antar jag)
Mina framtida planer är att ha ett ridcenter där jag har ridskola och där jag själv köper föl, utbildar dom och sen säljer dom :)
Gymnasiet heter Vretagymnasiet och ligger i Linköping, Strömsholm och Halmstad :)
Jag ska gå i Linköping tror jag :)
Jag pratade med en tjej som hade gått där och hon sa att det var det bästa gymnasiet som hon kunnat välja så jag tror att det kommer bli perfekt! :)

På söndag blir det dop för min lillebror Hampus i Silvbergs kyrka :) 
Han ska heta Hampus Stefan Jansson tror jag om inte det så ska han heta Hampus Stefan Bertil Jansson :) (haha vad snäll jag känner mig som inte ens vet vad min egna lillebror ska heta.. ^^)  
Fast det blir inte min helbror eftersom det är min pappa och min låtsats mamma som har han :)
Jag ska i alla fall va den som går fram och tänder hans dop ljus eftersom jag tar hand om han mer än vad min syster och min låtsats bror gör :)

Bjuder på en liten bild på Hampus :) 


Ha en bra dag! /Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar