måndag, juli 02, 2012

Hej hej! :)

Sitter nu och drömmer mig bort om ridlägret!
Längtar så otroligt mycket efter att få träffa alla hästar och människor som man inte sett på LÄNGE! :)
Sitter och funderar lite på vilka hästar jag vill ha och så :)
Har bestämt mig för att rida Leo och Cameo barbacka i dressyren och Freddy barbacka i hoppningen! :)
Hoppas jag får rida Crille på ridlägret i år!
Han ser så himla härlig ut i hoppningen så ska fråga Yvonne om jag får rida han :)
Kommer föresten spendera ridlägret i husvagn/tältvagn med Nellie, Irma och förhoppningsvis Moa!
Kommer bli awesome! :)
Haha tror inte att det kommer bli så mycket sova på nätterna! ;)

Beställde också ett par riktigt najsa ridbyxor häromdan! :)
Blev att kosta 795:- men ändå! :)
http://www.horze.se/Horze-Silvia-helskodda-jeansridbyxor%2C-dam/36518,sv_SE,pd.html
Längtar tills dom kommer! :)

Men nu ska jag hitta på nått att göra!
Ha det bra! /Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar