söndag, juli 15, 2012

Bästa dagen...

Hejsan!
Har haft VÄLRDENS bästa dag idag!
Vi var ju som sagt och red i morse hos min gamla ridlärare :)
Vi var sju stycken som red.
Det var jag, min syster Jennifer, Jennifers kompis Mathilda, min kompis Jenny, min kompis Moa och hennes pappa och såklart Nellie :)
Jag hade Oboy som är 21 år och börjar bli till åren men det märks inte i hoppningen då han kan bli jäkligt het ;)
Vi hoppade en kombination på tre hinder :)
Vet inte hur högt det blev men ganska högt blev det i alla fall :)
Vi hade i alla fall jätte skoj!
Vill verkligen göra om det nån dag!

Nu kommer det lite bilder men det är inte på alla då dom flesta bilder blev suddiga.

Jennifer och Crille :)


Jag och Oboy :)


Jag och Oboy :)


Jag och Oboy :)


Jag och Oboy :)

Moa och hennes häst Glimmra :)
Moa och hennes häst Glimmra :)

Moas pappa Thomas och hästen Renara :)

Moas pappa Thomas och hästen Renara :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar