lördag, juli 14, 2012

Lördag!

Hej på er! :)
Förlåt för dålig bloggning från min sida....

Sitter i min säng och trökar, Jättefint väder ute men jag orkar inte gå ut..., Men ikväll ska jag till min kompis och "grilla" (Kod ord för att planera semester typ) Min och hans familj brukar åka på semester tillsammans och i år blir det Värmland! Min brorsa ska stanna hemma (Avundsjuk), Men ändå rätt skönt att slippa han ;) 

Imorgon blir det hoppning hos Yvonne med Johanna, Moa och några till! Kl 8,55 ska vi vara där...Kommer bli tufft att lägga mej så tidigt och gå upp så tidigt.... Brukar lägga mej vid 2,00 och vaknar typ 11,00...Så det blir tufft! Men ser fram emot det! Har saknat Johanna <3,Moa<3  och hästarna, Speciellt Cameo<3! Ska bli kul att rida han igen, Min älskling :* Hoppas han bara inte är allt för seg/pigg ... 

Red barbacka på Porthos igår, Med Hanna. Det gick bra..., Även fast han hoppade till för minsta lilla sak så är han väldigt enkel att hålla sej kvar på :) Men han är ju arab.... 

Tråkigt och ointressant inlägg, Men här får ni lite bilder! 
Kameran fokuserade fel men det blev ändå ganska bra ;)




Älskar min kamera!
/Nellie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar