fredag, juli 27, 2012

Hejsan!
Jag skäms verkligen över hur dåligt jag uppdaterar bloggen!
Nej nu får jag skärpa mig!

Det har inte hänt så mycket den senaste veckan.
Faktiskt inget speciellt alls..

Idag har jag vart med min kompis Irma och det har vart jätte roligt!
Vi har ridit på ridbanan vid dom och jag fick först rida Charmör.
Har var rolig att rida för man fick verkligen jobba för att få honom i form.
Sen fick jag rida Silva och hon var svår för man fick ha mycket tålamod och sånt.
Sen när vi hade ridit så gick vi ut och höll i deras höns ^^
Sen skulle vi baka tiger-muffins med vinbär på men jag hann inte smaka för mamma kom å hämta mig.

När jag kom hem så la jag mig å kolla på lite film bl a "Hur många lingon finns det i världen".
Den är skit rolig men ändå så sorlig.

Imon ska jag nog va med Irma igen och då ska jag nog sova där också.
Vi ska ha loppis för dom har en massa grejer som ska säljas så det ska bli kul. :)
Sen vet jag inte vad vi hittar på?

Föresten om 10 dagar är det ridläger!! :D :D <3 <3
Längtar SKIT mycket!!
Kommer sova i tältvagn med Moa Friberg, Nellie Bergström och Irma Svarf. :)
Haha får typ damp när jag tänker på hur kul det ska bli! xD

Aja nu kommer jag inte på nå mer men ha en riktigt bra helg!

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar