lördag, augusti 04, 2012

2 dagar kvar!

Åh vad jag/vi längtar!!! Kommer bli bästa ridlägret någonsin!!! Tyvärr så fick jag inte sova där alla dagar..., Bara 2, Men det är ju iallafall nånting! Det blir tisdag-onsdag och torsdag-fredag :)
Jag,Johanna,Moa och Irma kommer ha så himla kul! :'D Guuud vad jag längtar!!!

Haha kollade nyss på OS när dom visade repris på när nån tjej (Hann inte se vem det va) vann silver i hoppning! Och bara för att hon grät så började jag halvt gråta..................

Nu är jag såhär ointressant igen... Såå, Hejdå :)

/Nellie

1 kommentar:

  1. Hoppas det blir allt du önskat :D Skulle du vara intresserad av att göra ett länkbyte? Där vi lägger in varandras header i ett inlägg och länkar varandra? Om du är det så maila till ssridsport@gmail.com så berättar jag mer om hur jag tänker :) (Kommentarerna funkar inte alltid så det blir lättare att prata genom mailen, plus att man kan skicka bilderna där :) Kramar!

    SvaraRadera