tisdag, augusti 14, 2012

Hej!

Som ni kanske vet så har jag vart på ridläger i en vecka.
Därav har jag inte kunnat bloggat då jag inte haft en dator, sorry!

Ridlägret har varit AWESOME!! Jag sov med Moa Friberg, Nellie Bergström och Irma Svarf :)
Vi har skrattat och stimmat om dagarna/kvällarna och jag tror inte att Yvonne (ridläraren) vart så glad på oss för vissa gånger gick skrattet över styr! ;)
Det som har varit drygt med ridlägret är att man fick lov att gå upp så tidigt!
På torsdagen fick vi lov att gå upp 06:30 för jag hade dressyr lektion 07:00...
Men det gick bra!
På fredagen (sista dagen på ridlägret :( ) så hade vi tävling! :D
Jag hade en häst som heter Cameo och han är suuper duktig på att hoppa!
Det var clearround (stavning) och alla som gick felfritt fick en rosett.
Tyvärr så fick jag ingen då jag fick fyra fel.. Men det var mitt fel för Cameo tog ett jätte språng på ett hinder och jag höll på att trilla av och så kom det andra hindret upp för snabbt så jag styrde förbi det..
Men jag är ändå nöjd över tävlingen ändå!

Jag och Cameo :)

Det var allt jag hade att säga men ha det så bra!

//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar